Gamerepin



Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Başkent fonksiyonunun geliştirilmesi.
#1
Başkent fonksiyonunun geliştirilmesi.

15nnl1g.png

Başkent Fonksiyonunun geliştirilmesi,

Bundan sonra dünya haritasında bildiğiniz başkentlerin yanında özel bir şey daha olacaktır (Ülke Markaları). Bilinen başkentlerde ve sayısında bir değişiklik olmayacaktır. Başkentleri olan ittifaklar onlardan yararlanmaya devam edeceklerdir.

Krallık – Başkentleri ,

Krallıklarda yeni başkentler olacaktır
• Herdem Buzulda 3 krallık başkenti olacaktır
• Yanan Kumlarda 2 krallık başkenti olacaktır
• Ateş Zirvesinde 1 krallık başkenti olacaktır

Aktif olan başkent sayısı krallıklardaki oyuncu sayısına bağlıdır.

Bu başkentlere sahip olan oyuncular, ittifakları için kırallıklara ait olan kaçak askerleri, kırallık kalesinde silah altına alma imkanı sağlayacaktır.

Krallık başkentlerini ele geçirmeniz gerekiyor. Orda bir saray inşa ettiğinizde askerleri silah altına alma opsiyonunu açmış oluyorsunuz. Bu askerleri silah altına almanın maliyeti kırallığa bağlı olan hammaddeler olacaktır ( Kömür, Yağ, Cam). Ancak satın alma yerli köyünde değiştirmekden daha ucuzdur.

Büyük Krallıkda ticaret metropolleri,

Büyük krallıkda dağıtılmış bir şekilde ticaret metropolleri olacaktır. Ticaret metropollerini başkentler gibi ele geçirmeniz gerekiyor. Aradaki fark saray yerine ticaret merkezi inşa etmeniz gerekiyor.
• Ticaret metropolüne sahip olan oyuncunun ve ittifakının yiyecek üretimi yükselir.
• Bonus sadece yeşillikdeki ana kaleniz ve ileri karakollarınız için geçerlidir.
• Eğer bir ittifakda bir çok kişi ticaret metropolüne sahipse bonus değerleri toplanmış bir şekilde hesaplanacaktır.
• Büyük imparatorlukda başkentlerden daha çok ticaret metropolü olacaktır.
• Kullanabileceğiniz ticaret metropol sayısı sunucunun büyüklüğüne bağlı olacaktır.
• Her oyuncunun bir başkente ve bir ticaret metropolüne sahip olma hakkı vardır.

em_handelskontor_png_zhs0q.png

Krallık kuleleri,

Krallık kuleleri de büyük imparatorlukta olacaktır. Başkentlere ve ticaret metropollerine göre krallık kuleleri çok sayıda olacaktır.

Krallık kulelerini hammadde köyleri gibi işgal etmeniz gerekiyor. Yani kale kumandanına ve işgal süresine gerek yok. Aynı şekilde bina inşa etme imkanınızda olmayacaktır.

Bir oyuncu krallık kulesi aldığında, bütün ittifakı başkente ve ticaret metropolüne karşı bir saldırı bonusu alacaktır. Eğer bir oyuncunun birden çok krallık kulesi ya da bir ittifakta bir çok üyenin krallık kulesi varsa, bonusların etkisi toplanacaktır. Bir oyuncunun bir çok krallık kulesi olabilir.

Krallık kulelerin anlamı: Başkent ve ticaret metropol sahiplerinin başkentlerinin ve ticaret metropollerinin savunmasına odaklanmamaları yani dünya haritasında saldırılarda da aktif olmaları. Böylelikle başarılarını uzun bir süre tutabilirler. Eğer bir başkent sahibi, krallık kuleleri ile yeterince ilgilenmiyorsa, başkenti tutmak zor olacaktır.

Güç sıralama listesi,

Başkentleri, metropolleri ve krallık kulelerini ve ittifaklara olan etkisini daha iyi takip edebilmek için yeni bir sıralama listesi kategorisi olacaktır “Güç”. Farklı ülke markalarına sahip olduğunuzda ittifaklar sıralama listesinde puan alacaklar. Farklı başarılar farklı puanlar verecektir. Örneğin bir başkent bir krallık kulesinden daha çok puan verecektir.

başka özellikler

“Paralı asker kiralama” fonksiyonu,

Ana kalenin önünde küçük bir toplama yeri olacaktır. Burada arada sırada askerler olacaktır.
• Askerler para karşılığı hizmet sunacaktır. Bir kere satın aldığınızda sürekli sizin hizmetinizde olacaklardır.
• Bu askerler bilinen birimler olacaktır.
• 3 teklif seçeneği olacaktır. Paralı askerleri satın alıp almak ya da geri göndermek size kalmıştır.
• Teklifler sadece kısa bir süre için geçerli olacaktır.
• Teklifler kabul edilmediğinde ya da süresi dolduğunda yeni teklifin gelmesi biraz sürecektir.
• Sunulan askerler oyuncunun seviyesine bağlı olacaktır.
• Bazen çok kazançlı teklifler olacaktır.

Kalelerine sık sık uğrayan oyuncular için bir ödüllendirme olacaktır bu teklifler.

Daha iyi bir şenlik kutlama,

Şenlik kutlamanın artık daha güçlü bir versiyonu olacaktır. Böylelikle asker silah altına alma hızı yükselecektir. Ancak bu versiyonu eski şenlik versiyonuna göre daha yüksek yiyecek maliyeti olacaktır.

Sığınak her yerde inşa edilebilir.

Artık sığınağı her yerde inşa edebilirsiniz. ( İleri karakolda, Başkentlerde, Krallık – kalelerde) Ele geçirme saldırılarında sığınakdaki birimlerinizde savunmaya geçiyorlar. Sığınağı kaldırma opsiyona daha sonraki güncellemelerde gerçekleşecektir.

Başka;

• Kırallıklardaki birinci geliştirmedeki hammadde maliyetleri düşürüldü.
• Hammadde köylerin duvar ve alet alanları artık oyuncu seviyesine göre uyarlanacaktır.
• Vatandaşlar için olan Tooltipp bir bilgi ile geliştirildi.
• Yakut veren ama onur puanı vermeyen görevler artık görev kitabında yakutlu görevler olarak işaretlendi.
• Düşük seviyedeki oyuncular için kısmen görev kitabında artık bir “bana göster” butonu olacaktır.
• Yeni ele geçirdiğiniz bir hammadde köyünün standart ismi köyün koordinatları olacaktır.
• Askeri hastane binası için 3 ve 4 geliştirme seviyesinde yeni grafikler olacaktır.
• Tutorialdaki (3 seviye) taş atma üretim süresi 8 saniyeden 3 saniyeye indirildi.
 
Alıntı
  


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi