Gamerepin



Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kahramanlar
#1
Kahramanlar

Oyundaki kahramanlar türlerine Direnç (Strength), Çeviklik (Agility) ve Zeka (Intelligence) olmak üzere 3 ana gruba, saldırı türlerine göre de menzilli (ranged) ve menzilsiz (melee) olmak üzere 2 gruba ayrılıyor. Direnç karakterlerinin dikkat çekici özelliği sağlamlıklarıdır. Genelde menzilsiz olurlar ve takım savaşlarını başlatırlar. Çeviklik karakterleri saldırı ve hareket hızlarıyla dikkat çekerler. Oyun başlarında etkilerini pek gösteremeselerde oyun sonlarında fark yaratabilirler. Hemen hemen eşit sayıda menzilli ve menzilsiz karakter vardır. Zeka karakterleri verdikleri ani hasarlarıyla dikkat çekmesiyle birlikte, sağlık değerlerinin düşük olmasından dolayı çabuk ölebilen karakterlerdir. Çeviklik karakterlerinin aksine, oyun başında etkisini çok gösterip, oyun sonunda bu etkiyi kaybedebilirler. Genel olarak menzilli olurlar. Şu anda (26.05.2014) oyunda 121 karakter bulunuyor. Son gelen karakter ise Riptide isimli Direnç karakteridir.

Eğer saldırı türüne göre gruplandıracak olursak, menzilli ve menzilsiz karakterler vardır. Menzilli karakterlerin saldırı menzili genelde 350 ile 600 arasında değişirken bu değer bazı karakterler için artış gösterebiliyor. Örneğin; Flint Beastwood. Menzilsiz karakterlerin de menzili 128 olarak sayılıyor.

Kahramanların ortak özelliklerine bakacak olursak; her kahramanın belli bir sağlık ve mana değeri vardır. Sağlık değeri kahramanın canlı kalmasını sağlarken, mana değeri ise büyü kullanmasına yardımcı olur. Bunun dışında her karakterin belli bir saldırı hasarı değeri vardır. Bu saldırı fizikseldir. Fiziksel denmesinin sebebi, oyunda iki çeşit saldırı türünün olmasıdır. Birisi sihirsel yani büyü hasarı iken, diğer fiziksel hasardır. Saldırı hasarının iki çeşit olmasından ötürü, her karakterin iki çeşit zırh değeri vardır. Bunlardan birisi fiziksel defans, diğeri ise sihirsel defanstır. Defans değerlerinden sonra, her karakterde Direnç (STR), Çeviklik (AGI) ve Zeka (INT) değerleri vardır. Direnç değeri ne kadar çok olursa karakterin sağlık değeri o kadar yüksek olur. Çeviklik değeri ne kadar yüksek olursa karakterin fiziksel defans ve saldırı hızı o kadar yüksek olur. Zeka değeri ne kadar yüksek olursa karakterin mana değeri o kadar yüksek olur. Eğer herhangi bir türdeki karakterin, sahip olduğu özellikteki değer artarsa, doğru orantılı olarak saldırı hasarı değeri de artar. Örnek verecek olursak; Zeka türündeki bir karakterin Zeka (INT) değeri artarsa, saldırı hasarı da doğru orantılı olarak artış gösterir. Her karakterin kendine özgü bir başlangıç saldırı ve hareket hızı vardır. Saldırı hızı değeri saniyede 0.65 ile 0.85 arasında değişirken, hareket hızı 285 birim ile 330 birim arasında değişiklik gösterebiliyor. Normalde maksimum hareket hızı 522 iken, Blitz'de bu 602'ye kadar çıkabiliyor. Tabii alınan eşyalar, kullanılan büyüler ve karakterin seviye atlamasıyla bu değerler artış gösterebiliyor.

Oyundaki her karakterin kostümleri (alt avatar) bulunuyor. Kimisinde 8 tane iken kimisinde 2 kostüm olabiliyor. Kostümler eşleştirme oyunu oynayarak kazandığımız gümüş para veya gerçek parayla alınan altın parayla satın alınıyor. Devamlı olarak yeni kostümler geliyor.

Her kahramanın bir veya birden fazla görevi (rolü) bulunuyor. Kimi karakterler destekçi (support) iken, kimileri oyunu taşıyan (carry) karakterlerdir. Kimi karakterler savaşları başlatırken (initiator), kimi karakterler takımla birlikte (ganker) oynar. Aynı zamanda bazı karakterler hem savaş başlatırken, hem de oyunu taşıyabilir. Ama bir rolü daha baskın olur. Oyunun durumuna göre başka görevlerde olabilir.
 
Alıntı
  


Hızlı Menü:


Şu anda bu konuyu okuyanlar: 1 Ziyaretçi